МЕТОДИ ЗА МОТИВИРАНЕ НА РАБОТНИЦИТЕ ДА СПАЗВАТ МЕРКИ ЗА БЕЗОПАСНОСТ

Автори

Ключови думи
човешки ресурси, безопасност, управление на таланти, европейски стандарти, международен бизнес

Резюме
Научният доклад разглежда ключовите аспекти на управлението на човешките ресурси в международния бизнес, фокусирайки се върху методите за мотивиране на работниците с оглед на подобряване на стандартите за безопасност в работната среда. Подчертана е важността на специалистите по човешки ресурси в създаването на ясни политики за безопасност, определянето на ролите на служителите и интегрирането на култура на безопасност в организацията. Презентирани са стратегии като комуникация, обучение и използване на съвременни технологии, които се разглеждат като средства за постигане на целите за подобряване на безопасността на работното място. Ефективното управление на човешките ресурси е от съществено значение за повишаване на производителността, намаляване на трудовите злополуки и създаване на положителна работна среда. Докладът предоставя ценни насоки за международните компании, които се стремят към подобряване на безопасността и мотивацията на своя персонал.

JEL Класификатор: F23, J28, J8
Страници: 12
DOI:  https://doi.org/10.58861/tae.grdier.2024.06

Още статии от този брой

  • DISRUPTIONS IN THE SUPPLY CHAINS - FACTORS, EFFECTS AND RISK MANAGEMENT

    The term “supply chain” refers to the whole network of businesses and individuals that work together to produce and distribute a final good or service. Supply chains are nowadays interconnected and if one part, one link of the chain is disrupted, it affects the whole system. Supply chain disruption is an interruption in the flow of process that ...

  • EMERGING MARKETS AND INVESTMENT OPPORTUNITIES

    Emerging markets offer a compelling investment argument, combining growth potential, risk mitigation, exposure to interesting opportunities, and currency diversification. Emerging market growth equities can be an extraordinary investment opportunity, offering exposure to the potential of emerging markets, its demographics, growing wealth, and ...

  • ИНТЕРНАЦИОНАЛИЗАЦИЯ НА МАРКАТА – СТРАТЕГИИ И ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВА

    Докладът прави преглед на ключови аспекти за успешна интернационализация на брандовете. Обхваща стратегиите и предизвикателствата, пред които са изправени, когато навлизат на международните пазари, включително маркетинг, управление на марката и адаптиране към културните различия. Докладът също така включва анализ на успешни случаи на ...