ПРИЛОЖЕНИЕ НА ИНТЕРНЕТ В СФЕРАТА НА МЕЖДУНАРОДНИЯ БИЗНЕС

Автори

Ключови думи
интернет технологии, електронна търговия, възможности и ограничения, международна търговия, дистанционна работа

Резюме
Настоящата разработка цели да анализира влиянието на интернет технологиите върху динамиката на развитието на международния бизнес. Уеб технологиите осигуряват нови възможности за свързване между контрагентите и развитие на деловите отношения. Приложенията на Интернет в сферата на международния бизнес включват електронна търговия, дистанционна комуникация, маркетинг чрез социални медии и много други. Тези иновации отварят нови възможности за развитие и растеж на международния бизнес, като същевременно предизвикват нови предизвикателства за сигурността и управлението на данните.

В настоящата разработка е разгледана взаимовръзката между интернет технологии и международен бизнес, като са изведени предимствата и ограничения за бизнеса. Анализирано е текущото състояние на проникването на интернет технологиите и мобилните комуникации на ниво Свят, Европа и България, като е направена съпоставка между тях. Направеният анализ е въз основа на докладите, публикувани от DataReportal.

JEL Класификатор: F20, 033
Страници: 13
DOI:  https://doi.org/10.58861/tae.grdier.2024.21

Още статии от този брой

  • DISRUPTIONS IN THE SUPPLY CHAINS - FACTORS, EFFECTS AND RISK MANAGEMENT

    The term “supply chain” refers to the whole network of businesses and individuals that work together to produce and distribute a final good or service. Supply chains are nowadays interconnected and if one part, one link of the chain is disrupted, it affects the whole system. Supply chain disruption is an interruption in the flow of process that ...

  • ИНТЕРНАЦИОНАЛИЗАЦИЯ НА МАРКАТА – СТРАТЕГИИ И ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВА

    Докладът прави преглед на ключови аспекти за успешна интернационализация на брандовете. Обхваща стратегиите и предизвикателствата, пред които са изправени, когато навлизат на международните пазари, включително маркетинг, управление на марката и адаптиране към културните различия. Докладът също така включва анализ на успешни случаи на ...

  • БИТКОЙН ХАЛВИНГ И ВЛИЯНИЕТО МУ ВЪРХУ ПАЗАРА НА КРИПТОВАЛУТИ

    Разполовяването на биткойн е ключово събитие в екосистемата на биткойна, което се случва приблизително на всеки четири години или след добиване на всички 210 000 блока. Това събитие се съкращава в двойно възнаграждение, което майнерите /копачите/ получават за добавяне на нов блок в блокчейна, като целта е контрол на инфлацията и поддържане на ...