МАРКЕТИНГОВИ СТРАТЕГИИ В МОДНАТА ИНДУСТРИЯ ЗА ПРИВЛИЧАНЕ НА МЕЖДУНАРОДНА АУДИТОРИЯ

Автори

Ключови думи
маркетингови стратегии, мода, международна аудитория

Резюме
В днешната динамична и конкурентна среда на модната индустрия, успешните маркетингови стратегии играят ключова роля за позиционирането и развитието на бранда. Този доклад се фокусира върху методите за идентифициране и разработване на стратегии за привличане на целева аудитория, като акцентира върху появата на нови агенти на модната сцена, които популяризират марката.

JEL Класификатор: F20, М3
Страници: 10
DOI:  https://doi.org/10.58861/tae.grdier.2025.13

Още статии от този брой

  • РАЗВИТИЕ НА АВТОМОБИЛНИЯ СЕКТОР НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ В ПЕРИОДА 2014-2024 Г.

    Автомобилният сектор е един от най-бързо развиващите се сектори на производството през последно десетилетие. Той е основен двигател на икономическо развитие в Европейския съюз. През последното десетилетие, обаче, той е подложен на редица вътрешни и външни фактори – геополитически, здравни и повишена конкуренция. Статията разглежда по какъв начин ...

  • УЯЗВИМОСТИ В КИБЕРПРОСТРАНСТВОТО И ВЪЗДЕЙСТВИЕТО ИМ ВЪРХУ МСП

    Настоящата разработка цели излагането на кратък теоретичен преглед на кибер уязвимостите, които оказват влияние на малките и средни предприятия (МСП), както и последващите икономически ефекти. Заложената цел е да бъдат анализирани най-честите уязвимости в системите за киберсигурност, като в резултат на това да бъдат изведени препоръки за ...

  • ВЛИЯНИЕ НА УСТОЙЧИВИТЕ ПРАКТИКИ ВЪРХУ ДОБРУВАНЕТО НА СЛУЖИТЕЛИТЕ В МЕЖДУНАРОДНАТА БИЗНЕС СРЕДА

    Научната разработка разглежда връзката между устойчивите организационни практики и добруването на служителите, като поставя акцент върху ролята на устойчивостта в изграждането на положителна работна среда. Теоретичната част обобщава съвременни концепции за добруване на служителите, както и модели за устойчиво лидерство и корпоративна социална ...