• Icon to change language to english
  • Icon to change language to english

МАРКЕТИНГОВИ СТРАТЕГИИ В МОДНАТА ИНДУСТРИЯ ЗА ПРИВЛИЧАНЕ НА МЕЖДУНАРОДНА АУДИТОРИЯ

Автори

Ключови думи
маркетингови стратегии, мода, международна аудитория

Резюме
В днешната динамична и конкурентна среда на модната индустрия, успешните маркетингови стратегии играят ключова роля за позиционирането и развитието на бранда. Този доклад се фокусира върху методите за идентифициране и разработване на стратегии за привличане на целева аудитория, като акцентира върху появата на нови агенти на модната сцена, които популяризират марката.

JEL Класификатор: F20, М3
Страници: 10
DOI:  https://doi.org/10.58861/tae.grdier.2025.13

Още статии от този брой

  • SUSTAINABLE DEVELOPMENT PRACTICES IN COCOA PRODUCING COUNTRIES

    Fair trade is a crucial action determined to promote sustainable and ethical trading manners, ensuring that the people engaged in manufacturing, around the globe, receive fair payments and work under safe surroundings. In particular, the chocolate industry has been facing great challenges related to unfair labor conditions, especially illegal ...

  • УПРАВЛЕНИЕ НА ОРГАНИЗАЦИОННИ КОНФЛИКТИ В МЕЖДУНАРОДНА ФИРМА

    На конфликтите често се гледа като негативно явление, с отрицателен ефект за постигане на цели и задачи, което определя и изключителната важност за бързо му разрешаване и отстраняване. Но конфликтите трябва да бъдат разглеждани и като елемент, който има не само разрушителни последици, но и конструктивно начало. Един конфликт в дадена фирма може да ...

  • УПРАВЛЕНИЕ НА ВЗАИМООТНОШЕНИЯТА С ДОСТАВЧИЦИТЕ В ГЛОБАЛНАТА ВЕРИГА ЗА ДОСТАВКИ

    В настоящата разработка се разглеждат процесите, свързани със снабдяването и управлението на отношенията с доставчиците в глобалните вериги за доставки. Прави се опит да се дефинира същността на философията за SRM, да се представят нейните роля и цели, възможните стратегиите, които да се предприемат в съответствие с поставените цели. Разглеждат се ...