ИНТЕРНАЦИОНАЛИЗАЦИЯ НА МАРКАТА – СТРАТЕГИИ И ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВА

Автори

Ключови думи
интернационализация, бранд, маркетинг, социални медии

Резюме
Докладът прави преглед на ключови аспекти за успешна интернационализация на брандовете. Обхваща стратегиите и предизвикателствата, пред които са изправени, когато навлизат на международните пазари, включително маркетинг, управление на марката и адаптиране към културните различия. Докладът също така включва анализ на успешни случаи на интернационализация и предлага препоръки за ефективно извеждане на утвърдени марки на световния пазар.

JEL Класификатор: F23, М30
Страници: 14
DOI:  https://doi.org/10.58861/tae.grdier.2024.20

Още статии от този брой

  • ГЛОБАЛНИТЕ ВЕРИГИ ЗА ДОСТАВКИ - ВЪЗМОЖНОСТИ И ЗАПЛАХИ ЗА ИЗПОЛЗВАНЕТО ИМ ОТ БЪЛГАРСКИТЕ ФИРМИ

    В настоящият доклад се разглежда появата и развитието на концепцията за управление на веригите за доставки, като се акцентира върху международното измерение на реализацията ѝ. Представя се същността на тази концепция, нейната структура, процесите, които протичат и целите, които участниците преследват. Прави се опит да се определят ...

  • ECONOMIC IMPACT OF BRI INFRASTRUCTURE ON CHINA-BULGARIA RELATIONS: CURRENT SITUATION AND PROSPECTS

    Under the Belt and Road Initiative (BRI), infrastructure construction has profoundly impacted economic cooperation between China and Bulgaria. Particularly, the development of transportation infrastructure has played a crucial role in promoting trade cooperation between China and Europe. With the advancement of China's collaboration with Central ...

  • ТЕХНОЛОГИЧНИЯТ ПРОГРЕС И ТЪРГОВИЯТА В ТУРЦИЯ: ГЛОБАЛНИ ТЕНДЕНЦИИ И ЛОКАЛНИ ПРИЛОЖЕНИЯ

    Докладът разглежда въздействието на технологичния прогрес в Турция в контекста на глобалните тенденции и локалните приложения. Анализират се предизвикателствата пред чуждестранните доставчици, включително данъкът върху цифровите услуги и изискванията за местно съдържание, както и възможностите за развитие на 5G технологии. Политическите стратегии ...