ИНТЕРНАЦИОНАЛИЗАЦИЯ НА МАРКАТА – СТРАТЕГИИ И ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВА

Автори

Ключови думи
интернационализация, бранд, маркетинг, социални медии

Резюме
Докладът прави преглед на ключови аспекти за успешна интернационализация на брандовете. Обхваща стратегиите и предизвикателствата, пред които са изправени, когато навлизат на международните пазари, включително маркетинг, управление на марката и адаптиране към културните различия. Докладът също така включва анализ на успешни случаи на интернационализация и предлага препоръки за ефективно извеждане на утвърдени марки на световния пазар.

JEL Класификатор: F23, М30
Страници: 14
DOI:  https://doi.org/10.58861/tae.grdier.2024.20

Още статии от този брой

  • КАДРОВАТА ПОЛИТИКА В МЕЖДУНАРОДНИТЕ ОРГАНИЗАЦИИ

    На настоящия етап на развитие на международните организации е важно да се повиши ефективността на използването на наличните ресурси, включително човешките. Застъпената теза в настоящото изследване е, че обмислената и балансирана политика за персонала е в основата на доброто управление на работната сила и постигането на високи резултати във всяка ...

  • ТЕХНОЛОГИЧНИЯТ ПРОГРЕС И ТЪРГОВИЯТА В ТУРЦИЯ: ГЛОБАЛНИ ТЕНДЕНЦИИ И ЛОКАЛНИ ПРИЛОЖЕНИЯ

    Докладът разглежда въздействието на технологичния прогрес в Турция в контекста на глобалните тенденции и локалните приложения. Анализират се предизвикателствата пред чуждестранните доставчици, включително данъкът върху цифровите услуги и изискванията за местно съдържание, както и възможностите за развитие на 5G технологии. Политическите стратегии ...

  • ОБЗОР НА ЦЕНОВИТЕ РАВНИЩА В МОРСКИЯ ТРАНСПОРТ С КОНТЕЙНЕРИ ВЪВ ВРЕМЕНА НА НЕСТАБИЛНОСТ В СЕКТОРА

    Текущото изследване представлява кратък обзор на стабилността на цените в морският линеен транспорт през изминалата (2023 година) и началото на настоящата година. Показва значимостта и актуалността на проблема, и колко стабилността в морският сектор бива повлиявана от външни фактори и взаимовръзки. Посредством сравнителен анализ на текущите ценови ...