ИНТЕРНАЦИОНАЛИЗАЦИЯ НА МАРКАТА – СТРАТЕГИИ И ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВА

Автори

Ключови думи
интернационализация, бранд, маркетинг, социални медии

Резюме
Докладът прави преглед на ключови аспекти за успешна интернационализация на брандовете. Обхваща стратегиите и предизвикателствата, пред които са изправени, когато навлизат на международните пазари, включително маркетинг, управление на марката и адаптиране към културните различия. Докладът също така включва анализ на успешни случаи на интернационализация и предлага препоръки за ефективно извеждане на утвърдени марки на световния пазар.

JEL Класификатор: F23, М30
Страници: 14
DOI:  https://doi.org/10.58861/tae.grdier.2024.20

Още статии от този брой

  • КОНКУРЕНТНО РАЗУЗНАВАНЕ В СЕКТОРА НА ИНФОРМАЦИОННИТЕ ТЕХНОЛОГИИ

    Настоящият доклад има за цел да постави акцент върху конкурентното разузнаване като дейност, необходима за компаниите в индустрията на информационните технологии. В глобален аспект IT сектора не само реализира скоростна адаптация, но и успява да достигне до съвсем нови нива в своята история. Този сектор винаги се е отличавал със специфичната си ...

  • РАЗВИТИЕ НА УСТОЙЧИВИЯ ТУРИЗЪМ В БЪЛГАРИЯ

    Настоящият доклад изследва по какъв начин България интегрира стратегии за устойчивост в глобалните практики за устойчив туризъм. Стратегиите имат за цел да използват туризма като инструмент за социално-икономически ползи, като същевременно запазват неговите екологични и културни ресурси за бъдещите поколения. Документът обхваща икономическите и ...

  • БИТКОЙН ХАЛВИНГ И ВЛИЯНИЕТО МУ ВЪРХУ ПАЗАРА НА КРИПТОВАЛУТИ

    Разполовяването на биткойн е ключово събитие в екосистемата на биткойна, което се случва приблизително на всеки четири години или след добиване на всички 210 000 блока. Това събитие се съкращава в двойно възнаграждение, което майнерите /копачите/ получават за добавяне на нов блок в блокчейна, като целта е контрол на инфлацията и поддържане на ...