• Icon to change language to english
  • Icon to change language to english

ИНТЕРНАЦИОНАЛИЗАЦИЯ НА МАРКАТА – СТРАТЕГИИ И ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВА

Автори

Ключови думи
интернационализация, бранд, маркетинг, социални медии

Резюме
Докладът прави преглед на ключови аспекти за успешна интернационализация на брандовете. Обхваща стратегиите и предизвикателствата, пред които са изправени, когато навлизат на международните пазари, включително маркетинг, управление на марката и адаптиране към културните различия. Докладът също така включва анализ на успешни случаи на интернационализация и предлага препоръки за ефективно извеждане на утвърдени марки на световния пазар.

JEL Класификатор: F23, М30
Страници: 14
DOI:  https://doi.org/10.58861/tae.grdier.2024.20

Още статии от този брой

  • ТЕНДЕНЦИИ И ПЕРСПЕКТИВИ НА МЕЖДУНАРОДНИТЕ ИНВЕСТИЦИИ ВЪВ ВЪЗОБНОВЯЕМИ ЕНЕРГИЙНИ ИЗТОЧНИЦИ В БЪЛГАРИЯ

    Актуалността на тази тема произтича от осъзнаването на обществата за пагубното влияние на човечеството и съпътстващите икономики върху изменението на климата и околната среда. Направени са много изследвания на преките чуждестранни инвестиции в България и има много статистически данни за анализ, но почти няма изследване за зелените преки ...

  • ECONOMIC IMPACT OF BRI INFRASTRUCTURE ON CHINA-BULGARIA RELATIONS: CURRENT SITUATION AND PROSPECTS

    Under the Belt and Road Initiative (BRI), infrastructure construction has profoundly impacted economic cooperation between China and Bulgaria. Particularly, the development of transportation infrastructure has played a crucial role in promoting trade cooperation between China and Europe. With the advancement of China's collaboration with Central ...

  • ПРИЛОЖЕНИЕ НА ИНТЕРНЕТ В СФЕРАТА НА МЕЖДУНАРОДНИЯ БИЗНЕС

    Настоящата разработка цели да анализира влиянието на интернет технологиите върху динамиката на развитието на международния бизнес. Уеб технологиите осигуряват нови възможности за свързване между контрагентите и развитие на деловите отношения. Приложенията на Интернет в сферата на международния бизнес включват електронна търговия, дистанционна ...