ИНТЕРНАЦИОНАЛИЗАЦИЯ НА МАРКАТА – СТРАТЕГИИ И ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВА

Автори

Ключови думи
интернационализация, бранд, маркетинг, социални медии

Резюме
Докладът прави преглед на ключови аспекти за успешна интернационализация на брандовете. Обхваща стратегиите и предизвикателствата, пред които са изправени, когато навлизат на международните пазари, включително маркетинг, управление на марката и адаптиране към културните различия. Докладът също така включва анализ на успешни случаи на интернационализация и предлага препоръки за ефективно извеждане на утвърдени марки на световния пазар.

JEL Класификатор: F23, М30
Страници: 14
DOI:  https://doi.org/10.58861/tae.grdier.2024.20

Още статии от този брой

  • DISRUPTIONS IN THE SUPPLY CHAINS - FACTORS, EFFECTS AND RISK MANAGEMENT

    The term “supply chain” refers to the whole network of businesses and individuals that work together to produce and distribute a final good or service. Supply chains are nowadays interconnected and if one part, one link of the chain is disrupted, it affects the whole system. Supply chain disruption is an interruption in the flow of process that ...

  • СПЕЦИФИКИ В УПРАВЛЕНИЕТО НА КЛЪСТЕРИТЕ В СРАВНЕНИЕ С ТОВА НА ИНДИВИДУАЛНИТЕ ОРГАНИЗАЦИИ

    В доклада се представят особеностите в управлението на клъстерите в сравнение с на индивидуалните компании . Разглеждат се три важни аспекта, в които подходът към ръководенето се различава. Прави се сравнителен анализ на спецификите на управлението на клъстерните организации, спрямо това на отделните фирми в девет основни направления. Обръща се ...

  • ЧЛЕНСТВОТО НА УКРАЙНА В ЕС – НАДЕЖДИ, ПРОТИВОРЕЧИЯ, ЗАПЛАХИ

    В настоящият научен доклад са разгледани възможните ползи и предизвикателства от присъединяването на Украйна към Европейския съюз. Текстът се фокусира върху надеждите и заплахите, пред които са изправени Украйна, ЕС и останалите държави членки. Чрез сравнителен анализ и анализ на данни от доклади на Европейската комисия и други организации доклада ...