• Icon to change language to english
  • Icon to change language to english

БИЗНЕС МОДЕЛЪТ НА LIDL ЗА УСТОЙЧИВО МЕЖДУНАРОДНО РАЗВИТИЕ

Автори

Ключови думи
устойчиво развитие, международна търговия, бизнес модел, устойчив маркетинг, зелен маркетинг

Резюме
Устойчивото развитие на международните търговски вериги е от ключово значение за ефективното им функциониране на различните пазари. В настоящия доклад се изследва Lidl като международна верига, занимаваща се в сферата на търговията, с акцент върху устойчивото ѝ развитие. Целта на проучването е да се дадат препоръки за подобряване на устойчивото развитие на веригата в България.

JEL Класификатор: F23, M31, Q01
Страници: 11
DOI:  https://doi.org/10.58861/tae.grdier.2025.11

Още статии от този брой

  • ВЛИЯНИЕ НА УСТОЙЧИВИТЕ ПРАКТИКИ ВЪРХУ ДОБРУВАНЕТО НА СЛУЖИТЕЛИТЕ В МЕЖДУНАРОДНАТА БИЗНЕС СРЕДА

    Научната разработка разглежда връзката между устойчивите организационни практики и добруването на служителите, като поставя акцент върху ролята на устойчивостта в изграждането на положителна работна среда. Теоретичната част обобщава съвременни концепции за добруване на служителите, както и модели за устойчиво лидерство и корпоративна социална ...

  • INFRASTRUCTURE AND RESOURCES: THE EVOLVING DYNAMICS OF SINO-CONGOLESE COOPERATION UNDER THE BELT AND ROAD INITIATIVE

    The Belt and Road Initiative has become a signature instrument for the Chinese government in promoting global trade and economic integration. A new model of cooperation based on the Belt and Road Initiative, such as “infrastructure-for-resources” agreements, has been utilized in China’s collaboration with the Democratic Republic of the Congo. The ...

  • РАЗВИТИЕ НА АВТОМОБИЛНИЯ СЕКТОР НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ В ПЕРИОДА 2014-2024 Г.

    Автомобилният сектор е един от най-бързо развиващите се сектори на производството през последно десетилетие. Той е основен двигател на икономическо развитие в Европейския съюз. През последното десетилетие, обаче, той е подложен на редица вътрешни и външни фактори – геополитически, здравни и повишена конкуренция. Статията разглежда по какъв начин ...