УПРАВЛЕНИЕ НА МЕЖДУНАРОДНА КОМПАНИЯ ПО ВРЕМЕ НА КРИЗА

Автори

Ключови думи
стратегии, криза, управление

Резюме
Настоящият научен доклад представя една много важна тема, която засяга много международни компании, като поставя на фокус една международна компания, която се е справила с няколко кризи. Посредством теории по тази тема, са обобщени основни антикризисни стъпки. Посочени са резултати от излизане от финансовата криза на изследваната компания. Докладът е разработен да може да даде препоръки и ефективни взаимоотношения за извеждане на фирмата от криза. Целите на задачата е да се анализира същността на фирменото управление, да се набележат основните възможности една фирма да изпадне в кризи и да се очертаят основните фактори на външна и вътрешна среда на фирмата към появяване на криза.

JEL Класификатор: F65, Q50, G01
Страници: 12
DOI:  https://doi.org/10.58861/tae.grdier.2024.07

Още статии от този брой

  • КАДРОВАТА ПОЛИТИКА В МЕЖДУНАРОДНИТЕ ОРГАНИЗАЦИИ

    На настоящия етап на развитие на международните организации е важно да се повиши ефективността на използването на наличните ресурси, включително човешките. Застъпената теза в настоящото изследване е, че обмислената и балансирана политика за персонала е в основата на доброто управление на работната сила и постигането на високи резултати във всяка ...

  • ECONOMIC IMPACT OF BRI INFRASTRUCTURE ON CHINA-BULGARIA RELATIONS: CURRENT SITUATION AND PROSPECTS

    Under the Belt and Road Initiative (BRI), infrastructure construction has profoundly impacted economic cooperation between China and Bulgaria. Particularly, the development of transportation infrastructure has played a crucial role in promoting trade cooperation between China and Europe. With the advancement of China's collaboration with Central ...

  • БЪЛГАРСКИЯТ ИЗНОС В УСЛОВИЯТА НА ЧЛЕНСТВО В ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ

    Настоящият доклад има за цел да направи кратък преглед на промяната на българския износ в условията на принадлежността ни към Европейския съюз. Разглеждат се предимствата и предизвикателствата, които произтичат от участието в единния пазар. Посредством анализа ще можем да установим текущото състояние на българския износ, факторите, влияещи на него ...