ОБЗОР НА ЦЕНОВИТЕ РАВНИЩА В МОРСКИЯ ТРАНСПОРТ С КОНТЕЙНЕРИ ВЪВ ВРЕМЕНА НА НЕСТАБИЛНОСТ В СЕКТОРА

Автори

Ключови думи
ценова вариабилност, ценообразуване, контейнер, морски транспорт

Резюме
Текущото изследване представлява кратък обзор на стабилността на цените в морският линеен транспорт през изминалата (2023 година) и началото на настоящата година. Показва значимостта и актуалността на проблема, и колко стабилността в морският сектор бива повлиявана от външни фактори и взаимовръзки. Посредством сравнителен анализ на текущите ценови дисбаланси настъпили в сектора, ще изведем насоки и инструкции за действие в конкретните ситуации. Доклада цели да запознае читателите с процеса на ценообразуване в превоза по море с контейнери. Ще помогнем на спедитори и брокери на контейнери да бъдат по гъвкави във форсмажорни обстоятелства и ще се опитаме да създадем стълбовете за изграждане на една стабилна международна търговия.

JEL Класификатор: F23, F51, L90
Страници: 11
DOI:  https://doi.org/10.58861/tae.grdier.2024.17

Още статии от този брой

  • TYPES OF INTERNATIONAL BUSINESS AND INTERCULTURAL COMMUNICATION IN GLOBAL BUSINESS

    In the current era of global connectivity, international business is crucial for driving economic growth and promoting worldwide integration. This intricate field involves navigating through diverse cultures, markets, and regulatory frameworks. Successful international corporations seize opportunities, establish new long-lasting business ...

  • МЕТОДИ ЗА МОТИВИРАНЕ НА РАБОТНИЦИТЕ ДА СПАЗВАТ МЕРКИ ЗА БЕЗОПАСНОСТ

    Научният доклад разглежда ключовите аспекти на управлението на човешките ресурси в международния бизнес, фокусирайки се върху методите за мотивиране на работниците с оглед на подобряване на стандартите за безопасност в работната среда. Подчертана е важността на специалистите по човешки ресурси в създаването на ясни политики за безопасност, ...

  • ИНТЕРНАЦИОНАЛИЗАЦИЯ НА МАРКАТА – СТРАТЕГИИ И ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВА

    Докладът прави преглед на ключови аспекти за успешна интернационализация на брандовете. Обхваща стратегиите и предизвикателствата, пред които са изправени, когато навлизат на международните пазари, включително маркетинг, управление на марката и адаптиране към културните различия. Докладът също така включва анализ на успешни случаи на ...