КАДРОВАТА ПОЛИТИКА В МЕЖДУНАРОДНИТЕ ОРГАНИЗАЦИИ

Автори

Ключови думи
кадрова политика, персонал, управление

Резюме
На настоящия етап на развитие на международните организации е важно да се повиши ефективността на използването на наличните ресурси, включително човешките. Застъпената теза в настоящото изследване е, че обмислената и балансирана политика за персонала е в основата на доброто управление на работната сила и постигането на високи резултати във всяка сфера на дейност е възможно само с персонал с високо ниво на знания, способности и бизнес качества. Политиката за персонала допринася за еднаквост в кадровите решения, правилен контрол и координация между работниците. Те са от съществено значение за оптималното функциониране на международната организация. Обективното и положително управление на персонала е възможно само когато ръководството изготвя политики за персонала.

JEL Класификатор: F16, J23
Страници: 9
DOI:  https://doi.org/10.58861/tae.grdier.2024.02

Още статии от този брой

  • DISRUPTIONS IN THE SUPPLY CHAINS - FACTORS, EFFECTS AND RISK MANAGEMENT

    The term “supply chain” refers to the whole network of businesses and individuals that work together to produce and distribute a final good or service. Supply chains are nowadays interconnected and if one part, one link of the chain is disrupted, it affects the whole system. Supply chain disruption is an interruption in the flow of process that ...

  • РАЗВИТИЕ НА УСТОЙЧИВИЯ ТУРИЗЪМ В БЪЛГАРИЯ

    Настоящият доклад изследва по какъв начин България интегрира стратегии за устойчивост в глобалните практики за устойчив туризъм. Стратегиите имат за цел да използват туризма като инструмент за социално-икономически ползи, като същевременно запазват неговите екологични и културни ресурси за бъдещите поколения. Документът обхваща икономическите и ...

  • ИНТЕРНАЦИОНАЛИЗАЦИЯ НА МАРКАТА – СТРАТЕГИИ И ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВА

    Докладът прави преглед на ключови аспекти за успешна интернационализация на брандовете. Обхваща стратегиите и предизвикателствата, пред които са изправени, когато навлизат на международните пазари, включително маркетинг, управление на марката и адаптиране към културните различия. Докладът също така включва анализ на успешни случаи на ...